Are Gjertin Urkegjerde Halland
Kjernekar med 25 års erfaring innen digital strategi, design og kommunikasjon.
Kjernemodellen. Strategi. Innhold. Informasjonsarkitektur. Markedsføring. Brukeropplevelse. Brukertesting.

Kjerneverksted
Min spesialitet er å rigge og fasilitere kjerneverksted, eit unikt workshopformat som på sitt beste kan skape forankring og framdrift i heile organisasjonen.

Kurs og foredrag
Det mest populære kurs er mitt er sertifiseringskurset i kjernemodellen. Ta kontakt for skreddersydde kurs, workshops og foredrag om dei fleste temaer.

Coaching og sparring
Trenger du å få løyst opp i ei floke i prosjektet ditt? La oss ta ein uforpliktande kaffiprat, så ser vi korleis eg best kan hjelpe deg.
Gratis webinar og kjerneverksted
Tirsdag 2. mars kl 9-10 kan du få ein grunnleggande introduksjon til kjernemodellen og den oppdaterte metoden anno 2021. Etterpå blir det live kjerneverksted der vi tar for oss eit aktuelt case i plenum.
00
DAGAR
00
TIMAR
00
MINUTTER
00
SEKUNDER
Kurs med Kjernekaren
Enkel og effektiv brukertesting
2 dagers kurs på IGM, der du lærer alt du treng å vite for å kome i gang med å teste eigne produkter, tjenester, nettsider eller tekstar.
Kursdatoer: 3.-4. mars og 8.-9. april
Lær deg alt om kjernemodellen
Lær deg alt du trenger å vite for å ta i bruk kjernemodellen til å forenkle, forankre og skape framdrift i din eigen organisasjon.
Neste kurs: 17.-19. mars
Dette er kjernemodellen
Kjernemodellen er ein praktisk og effektiv metode for å lage betre produkter og tenester. Den hjelper deg å forenkle, forankre og få ting til å skje i digitale kanalar.
Les meir på kjernemodellen.no

Boka er på veg!
Eg har etterkvart jobba med kjernemodellen i 15 år, og metoden er finpussa gjennom hundrevis av prosjekter på tvers av bransjar, sektorar og landegrenser. Planen er at boka skal kome ut til hausten 2021.
Få beskjed når boka er klar!(Psst! 7 dagers gratis prøveperiode :-)

Jim Kalbach
Chief Evangelist, Mural. Author of "Jobs To Be Done Playbook" and "Mapping Experiences".
The Core model is the most famous method that few people know about :-) This should be required learning for anyone in design, UX and CX. Start with the content and work back towards the navigation/UI. Brilliant!

Ida Aalen
Chief Product Officer, Confrere. Forfatter av “Sosiale medier”.
Are is curious, imaginative and an uncompromising champion for the user’s perspective. He is also the brain behind The core model, which is one of the most valuable tools I picked up in my 7 years at Netlife Design. Discussions with Are are always eye-opening, don’t miss out!

Tone Simonnes
Nettredaktør og seniorrådgiver kommunikasjon, Kompetanse Norge.
Vil du ha et verktøy for å arbeide godt med innhold, hvor brukerne har hovedrollen, men strategien aldri blir glemt, hvor oppgavene blir konkrete og forslagene varierte, som kan brukes alene og sammen med andre, så er det bare å lære seg kjernemodellen!
Ta kontakt for ein kaffiprat
Sliter du med ei floke i prosjektet ditt eller har noko anna du vil diskutere med meg, så er eg alltid parat til å ta ein kaffikopp – digitalt eller analogt.