top of page
Forretningsstrategi med kjernemodellen (AKA Kjernekaren spiser sin eigen hundemat)
Er det mulig å leve å være ein kjernekar? Her er den enkle forretningsstrategien min, laga ved hjelp av kjernemodellen. Dette har skjedd:...
16. nov. 2021


Kvikkleire, krisekommunikasjon og kjernemodellen
Når ein krisesituasjon oppstår blir det plutselig veldig tydelig kva som er dei viktigaste kjernesidene og brukaroppgavene. Då...
5. jan. 2021


Make Kundeservice Great Again!
Det er på tide å rydde opp i kundeservice — på tvers av alle kanalar. Chat, chatbot, telefon, epost, Facebook, nettsider, postmottak og...
12. jan. 2020


Kjernekar — WTF?
Eg har altså bestemt meg for å bli ein kjernekar. Kvifor? Svaret kom via Japan og Fjernsynskjøkkenet. Dette har skjedd: Eg etablerte...
24. okt. 2019


Does Your Website Still Suffer from News Sickness?
When the only tool you have is a hammer, all your problems look like nails. And when the tool you have is a Content Management System...
15. des. 2017


The Tale of a Typical Website
Let me tell you the story of (almost) every single website and intranet redesign projects I have been a part of for the past 25 years....
5. apr. 2017


bottom of page