top of page
5. jan. 2021
Kvikkleire, krisekommunikasjon og kjernemodellen
Når ein krisesituasjon oppstår blir det plutselig veldig tydelig kva som er dei viktigaste kjernesidene og brukaroppgavene. Då...
12. jan. 2020
Make Kundeservice Great Again!
Det er på tide å rydde opp i kundeservice — på tvers av alle kanalar. Chat, chatbot, telefon, epost, Facebook, nettsider, postmottak og...
23. okt. 2019
Kjernekar — WTF?
Eg har altså bestemt meg for å bli ein kjernekar. Kvifor? Svaret kom via Japan og Fjernsynskjøkkenet. Dette har skjedd: Eg etablerte...
15. des. 2017
Does Your Website Still Suffer from News Sickness?
When the only tool you have is a hammer, all your problems look like nails. And when the tool you have is a Content Management System...
5. apr. 2017
The Tale of a Typical Website
Let me tell you the story of (almost) every single website and intranet redesign projects I have been a part of for the past 25 years....
bottom of page