top of page

Kjernesprint

Ein effektiv designsprint over 2 dagar med utgangspunkt i kjernemodellen.

kjernesprint.png

Målet for ein kjernesprint er å forenkle, forankre og få framdrift i riktig retning.

Sprinten tar utgangspunkt i eit viktig fokusområde (kjerneområde) som du ønsker å få fiksa.

Det kan til dømes være eit kontaktpunkt i kundereisen, ein seksjon av nettsidene eller eit viktig brukarbehov som må løysast.

 

Eller det kan være å lage MVP for eit nytt produkt, utforme ein krysskanal innhaldsstrategi eller å bygge ein innhaldsmodell for headless publisering.​

Sprinten går som regel over 2 etterfølgande dagar, men kan også strippast ned (sjå Kickstart) eller utvidast etter behov.

Etter kjernesprinten vil de ha fått

  • eit nytt perspektiv på utfordringane

  • gjort eit godt stykke arbeid

  • fått kjernemodellen "under huden"

  • auka forankring og eigarskap

  • auka digital modenheit

Kva ønskar du å fikse?

Ein kjernesprint kan i utgangspunktet ha eit hvilket som helst tema. Her er nokre muligheiter:

  • Kurset passar for
    Produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i tverrfaglege team UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar Nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet Konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter Leiararar og forretningsutviklarar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen Kurset passar også for deg som har gjennomført prosessar med kjernemodellen tidlegare, men ønsker ein skikkelig gjennomgang av dei siste oppdateringane i malar og metodikk.
  • Dette lærer du
    På kurset lærer du ikkje berre kjernemodellen, men også heile prosessen rundt eit kjerneverksted. Du lærar å: Kartlegge brukarbehov, toppoppgaver og strategi Prioritere kjerner i eit prioriteringsverksted Fasilitere analoge og digitale kjerneverksted Prioritere og følge opp tiltak i organisasjonen
  • Sertifisering
    Kursavgifta inkluderer også sertifisering i kjernemodellen. For å bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted" må du gjennomføre eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skrive ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Du får oppfølging på Slack gjennom heile prosessen. Når du har levert rapporten mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Du kan bestille boka når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit Miroboard med alle ressursar og ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen i praksis.
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Oppgir gjerne referansar på forespurnad :-) Ta kontakt for å bestille intern versjon av kursa mine
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Full pris: 14.900 inkl mva Early bird: 13.900 inkl mva Tid: Kursdagar er torsdag og fredag, varigheit 9-15.30 begge dagar. Stad: Røde Kors konferansesenter, Hausmanns gate 7, Oslo Maks 12 deltakarar. Hvis det blir fullt er det "førstemann til mølla" som gjelder Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

Tidsplan

Her er ein typisk agenda for 2-dagers sprint:

  • Kurset passar for
    Produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i tverrfaglege team UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar Nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet Konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter Leiararar og forretningsutviklarar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen Kurset passar også for deg som har gjennomført prosessar med kjernemodellen tidlegare, men ønsker ein skikkelig gjennomgang av dei siste oppdateringane i malar og metodikk.
  • Dette lærer du
    På kurset lærer du ikkje berre kjernemodellen, men også heile prosessen rundt eit kjerneverksted. Du lærar å: Kartlegge brukarbehov, toppoppgaver og strategi Prioritere kjerner i eit prioriteringsverksted Fasilitere analoge og digitale kjerneverksted Prioritere og følge opp tiltak i organisasjonen
  • Sertifisering
    Kursavgifta inkluderer også sertifisering i kjernemodellen. For å bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted" må du gjennomføre eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skrive ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Du får oppfølging på Slack gjennom heile prosessen. Når du har levert rapporten mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Du kan bestille boka når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit Miroboard med alle ressursar og ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen i praksis.
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Oppgir gjerne referansar på forespurnad :-) Ta kontakt for å bestille intern versjon av kursa mine
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Full pris: 14.900 inkl mva Early bird: 13.900 inkl mva Tid: Kursdagar er torsdag og fredag, varigheit 9-15.30 begge dagar. Stad: Røde Kors konferansesenter, Hausmanns gate 7, Oslo Maks 12 deltakarar. Hvis det blir fullt er det "førstemann til mølla" som gjelder Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

“Jeg vil anbefale Kjernemodellen utviklet av Are Halland. Den er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/ produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke. Samtidig krever den gode forberedelser, en stø gjennomføring og engasjerte deltagere. Mestergruppen brukte Kjernemodellen med Are som fasilitator i en designsprint for å lage en huskonfigurator. Til dette fungerte modellen utmerket og tilbakemeldingene fra deltagerne var positive. Modellen er så enkel at bedriften selv kan benytte den etter én workshop med Are. Ares personlige stil og kunnskaper bidro til å gjøre kjerneverkstedet til en suksess.”

lff_edited.png

Lars-Fredrik Forberg 
Direktør Boligutvikling
Mestergruppen AS

Spørsmål og svar

  • Kurset passar for
    Produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i tverrfaglege team UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar Nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet Konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter Leiararar og forretningsutviklarar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen Kurset passar også for deg som har gjennomført prosessar med kjernemodellen tidlegare, men ønsker ein skikkelig gjennomgang av dei siste oppdateringane i malar og metodikk.
  • Dette lærer du
    På kurset lærer du ikkje berre kjernemodellen, men også heile prosessen rundt eit kjerneverksted. Du lærar å: Kartlegge brukarbehov, toppoppgaver og strategi Prioritere kjerner i eit prioriteringsverksted Fasilitere analoge og digitale kjerneverksted Prioritere og følge opp tiltak i organisasjonen
  • Sertifisering
    Kursavgifta inkluderer også sertifisering i kjernemodellen. For å bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted" må du gjennomføre eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skrive ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Du får oppfølging på Slack gjennom heile prosessen. Når du har levert rapporten mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Du kan bestille boka når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit Miroboard med alle ressursar og ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen i praksis.
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Oppgir gjerne referansar på forespurnad :-) Ta kontakt for å bestille intern versjon av kursa mine
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Full pris: 14.900 inkl mva Early bird: 13.900 inkl mva Tid: Kursdagar er torsdag og fredag, varigheit 9-15.30 begge dagar. Stad: Røde Kors konferansesenter, Hausmanns gate 7, Oslo Maks 12 deltakarar. Hvis det blir fullt er det "førstemann til mølla" som gjelder Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

Er du klar for å sette i gang?

Ta kontakt, så skreddersyr vi kjernesprinten etter dine behov.

Book ein kaffiprat her

Alternativt kan du ringe meg på 908 70 026 eller sende ein epost til are@kjernekaren.no.

Vi snakkast!

Are

bottom of page