top of page

Kjernesprint

Ein effektiv designsprint over 2 dagar med utgangspunkt i kjernemodellen.

kjernesprint.png

Målet for ein kjernesprint er å forenkle, forankre og få framdrift i riktig retning.

Sprinten tar utgangspunkt i eit viktig fokusområde (kjerneområde) som du ønsker å få fiksa.

Det kan til dømes være eit kontaktpunkt i kundereisen, ein krysskanal innhaldsstrategi eller eit viktig brukarbehov som må løysast.

 

Eller det kan være å lage MVP for eit nytt produkt eller å fikse onboardingprosessen for nytilsette i bedrifta.

Sprinten går som regel over 2 etterfølgande dagar, men kan også strippast ned (sjå Kickstart) eller utvidast etter behov.

Etter kjernesprinten vil de ha fått

  • eit nytt perspektiv på utfordringane

  • gjort eit godt stykke arbeid

  • fått kjernemodellen "under huden"

  • auka forankring og eigarskap

  • auka digital modenheit

Kva ønskar du å fikse?

Ein kjernesprint kan i utgangspunktet ha eit hvilket som helst tema. Her er nokre muligheiter:

  • Dette lærer du
    På kurset lærer du deg strategisk innhaldsdesign med kjernemodellen til fingerspissane, inkludert ​ kartlegging og prioritering utfra brukarbehov operasjonalisering av strategien gjennom mikrostrategi gjennomføring av prioriteringsverksted for å velge kjerner rigging, gjennomføring og oppfølging av kjerneverksted bruk av handlingskort, kjerneflyt og andre verktøy Les ein lengre beskrivelse av rammeverket her (lesetid 7 minutter)
  • Om kurshaldaren
    Are Gjertin Urkegjerde Halland har jobbet med digital strategi, design og produktutvikling i meir enn eit kvart århundre, og har vært ein pioner innanfor brukerfokusert design og tverrfagleg, innholdsdrive produktutvikling. Frå 2006-2019 jobba han i Netlife Design, der han etablerte kjernemodellen som ein hjørnesteinsmetodikk. I 2019 jobba han i UX- og innovasjonsavdelinga i FINN, før han etablerte sitt eige firma som "Kjernekaren" i 2020. Han leverer i dag uavhengig rådgivining, kurs, foredrag og fasilitering gjennom kjernekaren.no. Han er forfatter av boka "Kjernemodellen - et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester" (Kraft forlag, 2021). Boka er pensum i ei rekke ulike fag på BI og Høgskulen Kristiania.
  • Sertifisering
    Når kurset er gjennomført får du eit kursbevis. Etter kurset kan du i tillegg bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted". Dette krever at du gjennomfører eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skriv ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Sertifisering og 45 minutter 1-1-coaching er inkludert i kursavgifta. Eg svarer også på alle spørsmål du måtte ha på Slack. Når rapporten er godkjent mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Boka får du fritt tilsendt når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit kontinuerlig oppdatert ressursdokument, med ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen og strategisk innhaldsdesign i praksis.
  • Tidlegare kursdeltakarar
    Her er nokre organisasjonar som har hatt deltakarar på kurs i strategisk innhaldsdesign dei siste par åra: Acos Aksell Apeland Bergen kommune Bouvet Deloitte Delta Den Norske Turisforening Digitaliseringsdirektoratet Dualog Fiskeridirektoratet Fredrikstad kommune Gjensidige Itera Kartverket KPMG Knowit LO Lyse Lånekassen Hemit Idrettsforbundet Inmeta Itslearning Jernbanedirektoratet Miles Netlife Design NMBU Norec Norsk Elbilforening Norsk Helsenett Norsk Psykologforening NTNU OBOS Okse Politiet Posten RBUP Redd Barna Røde Kors Servicegrossistene Snøhetta Skatteetaten Sopra Steria Sparebank 1 SR-bank Statkraft Statped Storebrand Universitetet i Oslo Webstep
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Eg har også eit fleksibelt sertifiseringsløp som går over 2 eller 3 moduler. Les meir og bestill her
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Tid: 5.-6. desember 2024, 9-15.30 begge dagar Stad: Skullerud Park, Oslo Full pris: 15000 inkl mva Pris før 1. november: 14500 inkl mva Pris før 1. oktober: 14000 inkl mva Grupperabatt: Sjå ovanfor Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

Tidsplan

Her er ein typisk agenda for 2-dagers sprint:

  • Dette lærer du
    På kurset lærer du deg strategisk innhaldsdesign med kjernemodellen til fingerspissane, inkludert ​ kartlegging og prioritering utfra brukarbehov operasjonalisering av strategien gjennom mikrostrategi gjennomføring av prioriteringsverksted for å velge kjerner rigging, gjennomføring og oppfølging av kjerneverksted bruk av handlingskort, kjerneflyt og andre verktøy Les ein lengre beskrivelse av rammeverket her (lesetid 7 minutter)
  • Om kurshaldaren
    Are Gjertin Urkegjerde Halland har jobbet med digital strategi, design og produktutvikling i meir enn eit kvart århundre, og har vært ein pioner innanfor brukerfokusert design og tverrfagleg, innholdsdrive produktutvikling. Frå 2006-2019 jobba han i Netlife Design, der han etablerte kjernemodellen som ein hjørnesteinsmetodikk. I 2019 jobba han i UX- og innovasjonsavdelinga i FINN, før han etablerte sitt eige firma som "Kjernekaren" i 2020. Han leverer i dag uavhengig rådgivining, kurs, foredrag og fasilitering gjennom kjernekaren.no. Han er forfatter av boka "Kjernemodellen - et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester" (Kraft forlag, 2021). Boka er pensum i ei rekke ulike fag på BI og Høgskulen Kristiania.
  • Sertifisering
    Når kurset er gjennomført får du eit kursbevis. Etter kurset kan du i tillegg bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted". Dette krever at du gjennomfører eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skriv ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Sertifisering og 45 minutter 1-1-coaching er inkludert i kursavgifta. Eg svarer også på alle spørsmål du måtte ha på Slack. Når rapporten er godkjent mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Boka får du fritt tilsendt når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit kontinuerlig oppdatert ressursdokument, med ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen og strategisk innhaldsdesign i praksis.
  • Tidlegare kursdeltakarar
    Her er nokre organisasjonar som har hatt deltakarar på kurs i strategisk innhaldsdesign dei siste par åra: Acos Aksell Apeland Bergen kommune Bouvet Deloitte Delta Den Norske Turisforening Digitaliseringsdirektoratet Dualog Fiskeridirektoratet Fredrikstad kommune Gjensidige Itera Kartverket KPMG Knowit LO Lyse Lånekassen Hemit Idrettsforbundet Inmeta Itslearning Jernbanedirektoratet Miles Netlife Design NMBU Norec Norsk Elbilforening Norsk Helsenett Norsk Psykologforening NTNU OBOS Okse Politiet Posten RBUP Redd Barna Røde Kors Servicegrossistene Snøhetta Skatteetaten Sopra Steria Sparebank 1 SR-bank Statkraft Statped Storebrand Universitetet i Oslo Webstep
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Eg har også eit fleksibelt sertifiseringsløp som går over 2 eller 3 moduler. Les meir og bestill her
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Tid: 5.-6. desember 2024, 9-15.30 begge dagar Stad: Skullerud Park, Oslo Full pris: 15000 inkl mva Pris før 1. november: 14500 inkl mva Pris før 1. oktober: 14000 inkl mva Grupperabatt: Sjå ovanfor Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

“Jeg vil anbefale Kjernemodellen utviklet av Are Halland. Den er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/ produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke. Samtidig krever den gode forberedelser, en stø gjennomføring og engasjerte deltagere. Mestergruppen brukte Kjernemodellen med Are som fasilitator i en designsprint for å lage en huskonfigurator. Til dette fungerte modellen utmerket og tilbakemeldingene fra deltagerne var positive. Modellen er så enkel at bedriften selv kan benytte den etter én workshop med Are. Ares personlige stil og kunnskaper bidro til å gjøre kjerneverkstedet til en suksess.”

lff_edited.png

Lars-Fredrik Forberg 
Direktør Boligutvikling
Mestergruppen AS

Spørsmål og svar

  • Dette lærer du
    På kurset lærer du deg strategisk innhaldsdesign med kjernemodellen til fingerspissane, inkludert ​ kartlegging og prioritering utfra brukarbehov operasjonalisering av strategien gjennom mikrostrategi gjennomføring av prioriteringsverksted for å velge kjerner rigging, gjennomføring og oppfølging av kjerneverksted bruk av handlingskort, kjerneflyt og andre verktøy Les ein lengre beskrivelse av rammeverket her (lesetid 7 minutter)
  • Om kurshaldaren
    Are Gjertin Urkegjerde Halland har jobbet med digital strategi, design og produktutvikling i meir enn eit kvart århundre, og har vært ein pioner innanfor brukerfokusert design og tverrfagleg, innholdsdrive produktutvikling. Frå 2006-2019 jobba han i Netlife Design, der han etablerte kjernemodellen som ein hjørnesteinsmetodikk. I 2019 jobba han i UX- og innovasjonsavdelinga i FINN, før han etablerte sitt eige firma som "Kjernekaren" i 2020. Han leverer i dag uavhengig rådgivining, kurs, foredrag og fasilitering gjennom kjernekaren.no. Han er forfatter av boka "Kjernemodellen - et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester" (Kraft forlag, 2021). Boka er pensum i ei rekke ulike fag på BI og Høgskulen Kristiania.
  • Sertifisering
    Når kurset er gjennomført får du eit kursbevis. Etter kurset kan du i tillegg bli "sertifisert fasilitator av kjerneverksted". Dette krever at du gjennomfører eit kjerneverksted i eigen organisasjon og skriv ein kort rapport. Sertifiseringsrapportar blir delt med andre alumni frå Masterclass, slik at vi kan lære av kvarandre. Sertifisering og 45 minutter 1-1-coaching er inkludert i kursavgifta. Eg svarer også på alle spørsmål du måtte ha på Slack. Når rapporten er godkjent mottar du fysisk og digitalt sertifikat, i tillegg til delbar badge til LinkedIn og andre sosiale medier. Les meir her
  • Forkunnskaper
    For å få maksimalt utbytte anbefaler vi at du har lest boka om kjernemodellen før kurset. Boka er lettlest, slik at du kan pløye gjennom den på eit par timar. Boka får du fritt tilsendt når du melder deg på kurset. Det er også ein fordel om du kan gjere litt forarbeid med eit case du ønsker å bruke på kurset. Du får meir informasjon om dette i forkant. Vi vil uansett ta utgangspunkt i kunnskapsnivået og problemstillingane til kvar enkelt kursdeltakar, og skreddersy opplegget slik at vi får gått i dybden på problemstillingane som du står overfor i din organisasjon.
  • Dokumentasjon og oppfølging
    Etter kurset får du tilgang til eit kontinuerlig oppdatert ressursdokument, med ei rekke praktiske eksempler på prioriteringsverksted og kjerneverksted. Du får også tilgang til eit ekslusivt slackforum for alle som har gjennomført Masterclass, der Are svarer på alle spørsmål du måtte ha om bruk av kjernemodellen og strategisk innhaldsdesign i praksis.
  • Tidlegare kursdeltakarar
    Her er nokre organisasjonar som har hatt deltakarar på kurs i strategisk innhaldsdesign dei siste par åra: Acos Aksell Apeland Bergen kommune Bouvet Deloitte Delta Den Norske Turisforening Digitaliseringsdirektoratet Dualog Fiskeridirektoratet Fredrikstad kommune Gjensidige Itera Kartverket KPMG Knowit LO Lyse Lånekassen Hemit Idrettsforbundet Inmeta Itslearning Jernbanedirektoratet Miles Netlife Design NMBU Norec Norsk Elbilforening Norsk Helsenett Norsk Psykologforening NTNU OBOS Okse Politiet Posten RBUP Redd Barna Røde Kors Servicegrossistene Snøhetta Skatteetaten Sopra Steria Sparebank 1 SR-bank Statkraft Statped Storebrand Universitetet i Oslo Webstep
  • Sagt om kurset
    “Effektiv og god innføring i et solid og praktisk verktøy!” “Et engasjerende og lærerikt kurs der du får dybdeforståelse av kjernemodellen gjennom teori, diskusjoner, eksempler og praktiske øvelser." “Et nyttig verktøy for å samle organisasjonen rundt prosjekter og å sette fokus på brukerne. Supert at det kan brukes både tidlig og midt i en sprintperiode.” “Veldig fint kurs for de som vil ha et easy-to-use verktøy, som er lett å knytte sammen med andre modeller.” "Utrolig inspirerende å få presentert kjernemodellen og dens muligheter fra selve kilden. Også fint å få tilpassede råd til min organisasjon om hvordan vi kan bruke modellen videre.” “Hvis du skal velge ett kurs i digital strategi / innholdsstrategi / innholdsdesign, så er er Kjernemodellen og kjerneverkstad med Are Halland top of the list!” “Jeg sitter igjen med et godt verktøy som jeg skal ta i bruk hos kunder for å skape forankring og bevisstgjøring på hva som faktisk er viktigst." “Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Kjernemodellen er et viktig verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”
  • Sagt om kjernemodellen
    “Dette burde være pensum for alle som jobber med design, brukeropplevelse og kundeopplevelse” “Kjernemodellen er et enkelt rammeverk for bedrifter til å definere og løse et problem knyttet til digitale brukeropplevelser/produkter. Modellen er lett å forstå og rask å bruke.” “Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller.” “Det geniale med kjernemodellen er hvor enkel den er. Jeg går aldri i en workshop uten et kjerneark i veska!” “Kjernemodellen er en gavepakke til deg som vil levere digitale tjenester som fungerer for brukerne.” “Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.” Les meir om kjernemodellen her.
  • Bedriftsinterne kurs
    Eg gjennomfører gjerne interne versjonar av Masterclass i din bedrift eller organisasjon. Eg har tidlegare gjennomført kurs hos mellom anna: Offentlege verksemder som Norsk helsenett, Miljødirektoratet og Lånekassen Konsulentbyråer som Knowit, Bouvet, Northern Beat, Okse, Miles og Webstep. Eg har også eit fleksibelt sertifiseringsløp som går over 2 eller 3 moduler. Les meir og bestill her
  • Grupperabatt
    Erfaring viser at det er ein stor fordel å ha med minst ein kollega på kurset, slik at det blir lettare å ta med metodikken tilbake til organisasjonen. Vi har derfor gode grupperabattar: 10% rabatt ved fleire enn 2 påmeldte fra samme organisasjon 20% rabatt ved fleire enn 5 påmeldte
  • Praktisk informasjon
    Tid: 5.-6. desember 2024, 9-15.30 begge dagar Stad: Skullerud Park, Oslo Full pris: 15000 inkl mva Pris før 1. november: 14500 inkl mva Pris før 1. oktober: 14000 inkl mva Grupperabatt: Sjå ovanfor Spørsmål? Kontakt Are på are@kjernekaren.no eller på mobil 908 70 026

Er du klar for å sette i gang?

Ta kontakt, så skreddersyr vi kjernesprinten etter dine behov.

Book ein kaffiprat her

Alternativt kan du ringe meg på 908 70 026 eller sende ein epost til are@kjernekaren.no.

Vi snakkast!

Are

bottom of page