top of page
12. okt. 2024
Kundeopplevelsen er et lederansvar - her er KPI-ene du trenger
Som leder er det lett å tenke at den digital kunde-/brukeropplevelsen er noe designere og kundeservice tar seg av. Men gode...
8. feb. 2024
Dette er strategisk innhaldsdesign
Eit rammeverk for å forenkle, forankre og få framdrift i arbeid med digitale kanalar. Lesetid: 7 minutter I artikkelen kan du lese om:...
24. nov. 2023
Lider du også av "konsulentsjuka"?
Konsulentsjuka er tendensen som eksterne konsulentar kan ha til å ville 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐩𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞 når vi kjem inn i eit inhouse produktteam.
21. nov. 2023
Jobben min, forklart for bestemor
(Setting: Julemiddag) Bestemor: Kva driver du med om dagen, då? Ja, no har vi litt god tid før desserten, så det kan eg prøve forklare!...
17. nov. 2023
10 argumenter for å velge Skyra
Her er eit knippe argumenter for å velge Skyra som verktøy for datadriven brukarinnsikt og kontinuerlig forbetring av nettsidene dine. 1....
28. aug. 2023
Innhaldet er velferdsstaten si blindsone
For å bevare tilliten til velferdsstaten må NAV - og offentlig sektor generelt - forstå at innhaldet er ein sentral del av tenestene dei...
28. aug. 2023
Podcast: OmnichannelX with Noz Urbina
Episode description: In this episode, Noz Urbina and Are Halland explore the application of content models in the digital landscape,...
bottom of page